" Terima Kasih Kerana Follow Aku Bukan Siapa"

Thursday, December 23, 2010

Menangis???

Salam semua...salam satu malaysia..salam perpaduan dan salam kaseh sayang dari insan Aku Bukan Siapa- Siapa....

ahah...berkisar tentang tajuk diatas( mcm nk kisar blender ap plak den ni)ahhahah

ok...mengapa perempuan begitu lemah bila berhadapan dengan konflik perasaan??
begitu lemah bila dicengkam emosi yang tak stabil???
mengapakah perempuan begitu mudah emosi?? begitu mudah menangis???

ak pn xtahulah..mcm aku gaklahkan...ngebeh je..asik2 nanes2..hhuuh..bnda kcikpn nanes..mslh skit nanes..

org pna kata " klu ko nanes mcmne pn..mnangis air mata drh skalipn..mslh ko xkn selesai",,yup mmg btui...ak stuju..

tapikan...shbtku2..abg adik kakak puan tuan saudara n saudari sekalian...

menangis ni jgk ada baiknya.hahah ak ni asik nk btuikn kat pihak ak je..ni pndpt n pglmn akulahkn..ak xsuka pndam2 ni...ak lbh suka ekpresi ap yg aku rasa..

klu ak sedih..aku akn nanes..bla ak sunyi ak akn nanes gak...hahhah
dgh menangis,,,ak rasa aku lega...xpelah mata bengkak ke apa..bglh pluang kat ak nanes puas2 dlu..hiihhih

selepas nanes...barulah kita rasa tenang skit..

TAPI!!!!
( JGN SESEKALI WAT KEPUTUSAN PE2 DLM KEADAAN MENANGIS..XPROFESIONAL KOT) hahaha mcm ak>> :p

coz bla kita wat keputusan ms kita nanes..die lbh kpd kputusan yg sgt beremosi k....ntah pe2..je yg kuar bla kita tgh nanes..tp kdg2 ap yg kita ckp ms kta nanes adalah ap yg sbnrnye hati kita nak luahkan sebenarnya...hhuuhuhh

!@#$%^&*()

owh TIDAK!!!! aku tersigung kameraku..hbis jatuh..

Duuuuuuuuuuusssssssssshhhhh!!!!! aduyai...aku ni..ehheh

ok kita smbg balik...

aku terjumpalah kat 1 blog ni bg fakta skit kat korang:

Menangis adalah ekspresi dari emosi yang dipercaya dapat meningkatkan kesehatan. Hal ini karena air mata yang keluar saat menangis mengandung zat mangan dan hormon prolaktin yang cenderung meningkat ketika seseorang dilanda frustrasi/depresi. Keluarnya kedua zat tersebut dari tubuh secara otomatis menurunkan depresi yang tengah diderita.

wah hebatkan..ni sbnrnye ak mek dr blog org indon...bahasapn..da len kan..hahahha..faham2kanlah ye..ehheheh :)

ok lah itu saja ya..


AKU BUKAN SIAPA2


No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...