" Terima Kasih Kerana Follow Aku Bukan Siapa"

Wednesday, December 22, 2010

Bahagianya Aku Bukan Siapa-Siapa

ahah...entry kali ni ak akn tulis se simple yg ak leh k...t korang busan da plak..
knape tb2 ak kata bahagia ek??padahal skrg ni mcm2 dugaan ak kna tempuh...
xlama lg plak da nk msuk sem baru..HOPE SGT2..dpt kolej...ak nak sgt duk kolej...
ak ni xreti nk budget2 duk luar..dalah ak ni hrpkan ptptn je...malu nk mntak pd mk ayah..
bialh aku ssh cmnepn..huhuhu da truk sgt xda wet..barulah mintak..huhuhu
AKU BUKAN SIAPA-SIAPA BAHAGIA...kerana adanya blog ni..mengubat ksedihan n kdukaan

aku,,,kesepiaan aku mengharungi hdup ni tanpa dia..uhuhuhuh
ok ak xmolah sedih2...aku mcm syok sndrik je tulis blog ni..sukahati mak ayah aku je aku merepek2...naseb bek ni blog ak..so sukahati ak lah nak taip pe2..uhhhhhuu..hope yg membace jgn marah2 ye..

p/s: ~ ~ "aku bukan siapa2 ingin mnjadi kuat"untuk mneruskan hidup tanpa cinta

BLOGKU SAYANG~~ yang sudi melihat n membaca terima kaseh ya

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...