" Terima Kasih Kerana Follow Aku Bukan Siapa"

Friday, December 24, 2010

Bila Lama x Mengira :p

apop: kak oda apa mksud post moterm?


aku:ntah..


apop: ah ko ni kak asik xthu je..pandai bi..


aku:pandai sgtlah akk ni bi..hahahah
(MUET ak pun dpt brape je kot)hahhaah :p


pas2 ak trgknlah ap yg ak thu skit2 psl post moterm(ntah btui ntah x ak eja ni)maaf ye..


tiba2..die tya ak lg..


adush adik ak ni tya lg...


aku: apa die?


akak nak kira camne ek bla ada baju 2 harga RM125 pas2 dapat diskaun 30%...

aku: ( ALAMAK,,,,apakah itu soalan matematik ????)~~ak bermonolog sendrian...


hahaha wat malu je ak ni...adik ak ni bukan ap..die baru dpt kje kat jj..jd jurujual...so

die nk

bersedialah...n ada ke patut nervous...hahahha..xpelahkan...bg die keje ad gak duit dpt...hehehhe



pas2 aku watlah jln kerja aku...ak amek calculator...aku tekan..30% * 125 dpt answer die...tp xkn ni je jwpn die..akpn tibe2 angin confius ak dtg...hahhaha kelakar deh ak ni...bnda kcik cmnipn leh nk confius2,,bkn pe ak tkt bla ak ajar jd salah..so ak pn usha lah sape2 yg tengah mengonline,...

hah mangsa aku!!!



dlm byk2 2...ak jadikan eva mgsa ak untuk bertanya...hahaha
bukan pe die ni bdk ( math management) mesti terror bab2 menge math ni( adush ak merosakkan bhsa ibundaku) maaf2..



so dgn xtahu malu n muke seposennye ak neh,.,,,,ak mulakan mukadimah dibawah..



Today
salam
eva nk tya ek
blh x?

waalaikumsalam..
kak..

klu harga bju 125
ada diskaun 30%
nk kira mcmne?
hahha
30%* 125 ?
ke?

oooo...
yup2..
30% x rm125
n then jwpn dy ditolak dgn rm125
jwpnnye tu la harga sbnr bju tu
uhuhuhu

ok
kna tolak ye
heheh
adushhh

aah2..


truk tul


hehe


:P

jap2 ek kakk
eva nk try jap..

nape?

hihi
tkut salah

2lh adik tya
hahah
bljr da tggi2
" pandai bertingkat2"

hehehe..
bse la tu akak

hahha

kdg2 kte lupe cmne nk kre

btui ye?

kak..

aah

btul dh td
hihi

nape?
ok2
hehhehe
jwpnnye rm87.50
hehehe

owh ok

hihi..

kaseh syg

13:58
hehehe..sme2

hehehe i2 saja utk kesengalan ak ni..huhuhuhu

maafkan akk ek eva..kerna mnjadi mgsa ~~~




No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...