" Terima Kasih Kerana Follow Aku Bukan Siapa"

Tuesday, October 18, 2011

Puasa FACEBOOK

Alhamdulillah syukur..da ckup 24jam nur da tak buka facebook :) xsangka sungguh..hehehe..yelakan nur nikan selalu digelar addicted with facebook..sape2 kwan2 yg on9 mesti akan nmpk nur on9..kdg2 24 hours..hehe actually xdalah nur asyik melekap memanjang kat laptop ni mengon9 facebook semata..kdg2 nur biarkan je facebook nur tanpa dilogout.. klu lama2 duk on9 facebook coz bace artikel2 yg menarik dan tertarik yg byk disharekan oleh kwn2..best dr mcm2 blog,, Alhamdulillah wat ms skrg ni nur suka sgt2 bce blog2 n wall2 yg dpt memberi inspirasi dan terbiah utk nur hadapi hidup2 nur..sedikit sbyk ia sgt2 mbntu nur yg skrg ni dlm proses mendidik hati ni..insya'ALLAH..semoga penghijrahan nur ini akan dipermudahkan dan diberkati oleh ALLAH hendaknya..AMIN...amin ya rabb... ahah berbalik pada tjuk entry nur kali ni.. nur puasa berfacebook..kpd kwn2 jgn slh fhm ttg ayt berpuasa tu tau..i2 scra "metafora" nya saja..hehe Alhamdulillah nur bole je hidup tanpa facebook n jangkaan shbt2 nur yg mgatakan nur ni "... xleh ek 1 hari xon9..mesti tercari2 kan.. @pun "asyik nmpk ko je on9 xdalah org len nk on9" sumanye meleset..hehehe nur ckp je skrg oklah coz skrg tgh bz nak siapkan assgment..kita tgk smpi bila nur leh bertahan deativated fb..hehe.. (menguji ksbrn diri sndri) tak tido lg ni..ok skrg jd mangsa ialah blog..da lama da menyepi dlm berblog ni.. sunyi sepi jekan entry nur.. skrg ni plak my "adik"  c anisa my PA...  sedang ganjak berblogging n sedar xsedar rmai da org ikut blog die...ahhh tertewas nur hehhe padahal pada mulanya nurlah org yg memberi influence pdnya utk berblogging..tp nur plak stop skjp..heheh n TAHNIAH syg coz da ada 100 org follower heheh im proud with u...  :)

Monday, October 17, 2011

"Semuanya hanya PERSINGGAHAN sementara"

Assalamua'laikum..... 
jiwa ini kadang2 xmengerti apa yg cuba disampaikan oleh hati...
akal xdpt menerima spenuhnya arahan & tindakan hati...
tapi perbuatan...menerima sepenuhnya ap yg dikata oleh kata hati..

emmm....ntah pe2kn..hati + perasaan suka benar bermain2 di benak perasaan..

kehidupan kita kat dunia ni sumanya hya sementara saja..bersyukurlah apa adanya kita...syukurlah sglanya..
apa yg blaku dlm hidup kita pasti ada hikmah nya...berbalik pada tajuk semuanya hya sementara.. hati kita ni milik ALLAH...bila2 je ALLAH leh bolak balikkan hati kita...

YA ALLAH...kau kuatkanlah hatiku Ya ALLAH..aku mohon ya ALLAH...tetapkanlah ak dalam nikmat IMAN,,dalam nikmat ISLAM ya ALLAH..kuatkanlah ak dlm menempuh segalanya ya ALLAH..hambamu ini mohon dgn bersungguh2 ya ALLAH..

Ya ALLAH...hamba mu sedar ini suma dugaanMU untuk ku.. ingin melihat kekuatanku dlm menempuh sgla yang kau berikan padaku...YA ALLAH..hapuskan perasaan ini ya ALLAH..andai die bukan yg terbaik untuk ku..jauhkanlah die dalam hidupku..hapuskanlah dr hti ini..hilangkanlah die dr pandangan mata ini..


Ya Allah kiranya Engkau mengetahui bahawa perkara ini adalah baik bagiku dalam urusan agama ku juga dalam urusan penghidupan ku serta natijah pada urusan ku, kini dan akan datang, maka tetapkan lah ia bagi ku dan permudahkanlah ia untukku, serta berkatilah daku padanya. Dan kiranya Engkau mengetahui bahawa perkara ini  membawa kejahatan kepadaku dalam urusan agamaku, juga dalam urusan penghidupanku dan natijah urusanku, kini dan akan datang, maka elakkanlah ia dariku dan tetapkanlah kebaikan untukku sebagaimana sepatutnya, kemudian jadikanlah daku meredhainya.
ya ALLAH...ak insan yg sgt2 lemah bila berhadapan dgn perasaan ya ALLAH..kuatkanlah hati ini ya ALLAH...seribu kali tangisanku tidak mndtgkan apa2 faedah tp kepedihan yg tertusuk dilubuk hati... bukakanlah pintu hatiku ya ALLAH..puaskan ak atas redhaMU ya ALLAH..jangan biarkan hambaMU ini trus hanyut dibuai perasaan mainan syaitan yang seringkali meragut jiwa serta maruah diri..ampunkan dosa2ku ya ALLAH..hambaMU ini terlalu lemah... 
harta,pangkat,syg.cnta sumanya hanya sementara,,. ingatlah hanya pada ALLAH sandaran kita...

Thursday, September 22, 2011

HI COMPUTER SALES & SERVICES...

HI COMPUTER SALES & SERVICES...

PROMOSI...PROMOSI IS COME TO YOU!!!

FORMAT LAPTOP/KOMPUTER SERENDAH RM10..
PERKHIDMATAN PENGAMBILAN DAN PENGHANTARAN DISEDIAKAN..
TIADA KOS PENGAMBILAN DAN PENGHANTARAN DIKENAKAN...
(KAWASAN SHAH ALAM SAHAJA)

KAMI JUGA MENJUAL LAPTOP/COMPUTER JUGA MEMBERI KHIDMAT NASIHAT KOMPUTER KEPADA ANDA...

HUBUNGI:
014-237 3387
013-625 1233

DAPATKAN SERVICES INI SECEPAT MUNGKIN..KERANA

PROMOSI INI SAH SEHINGGA PENGHUJUNG BULAN INI SAHAJA
(SEPTEMBER 2011)

LEBIH LANJUT..

FB: HI COMPUTER SALES & SERVICES

LAPTOP MURAH MURAH..... SANGAT BERBALOI...

Acer Aspire 4349-B801G50 New !



B800 / 1GB / 500GB / 0.3M webcam / 14" HD LED / Black
Intel® Processor B800 (2.0 MB L3 cache, 1.5 GHz, DDR3 1333 MHz, 35 W)
Mobile Intel® HM65 Express Chipset
Intel® HD Graphics supporting Microsoft® DirectX® 10.1
14" HD 1366 x 768 resolution, Acer CineCrystal™ LED-backlit TFT LCD
1GB DDR3 RAM (2GB x 1 upgradeable to 4GBx2)
500GB SATA HDD
Fast Ethernet 10/100Mbps
Acer InviLink™ Nplify™ 802.11b/g/n Wi-Fi
8X DVD Super Multi Plus Drive
Multi-gesture touchpad, supporting two-finger scroll, pinch, rotate, flip
Acer Crystal Eye webcam
48.8 W 4400 mAh 6-cell Li-ion standard battery pack
Estimated battery life: up to 4 hours
2-in-1 card reader (SD™, MMC)
Three USB 2.0 ports
HDMI™ port with HDCP support
342 (W) x 249 (D) x 28.4/33.5 (H) mm
2.3 kg with 6-cell battery pack
1-Year International Traveller Warranty
Color : Black

Thursday, September 8, 2011

Patah Hati


Kau tidak seperti dulu
Yang ku kenali dulu
Rupa hilang seri
Manakah manisnya

Kau tidak seperti dulu
Yang ku kenali dulu
Madah tak berlagu
Manakah girangnya

Patah hati
Jangan terdampar sepi
Jangan tersungkur mati
Patah hati
Jangan leburkan mimpi
Jangan memakan diri

Bukankah tuhan ciptakan malam
Untuk beradu menanti siang
Bukankah tuhan titiskan hujan
Menanti limpah kemarau panjang



Ku Pinangmu dengan Bismillah


Tuhan memberikanku cinta
Untuk ku persembahkan hanyalah padamu
Dia anugerahkanku kasih
Hanya untuk berkasih berbagi denganmu

Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah

Hampa terasa bila ku tanpamu
Hidupku terasa mati jika ku tak bersamamu
Hanya dirimu satu yang aku inginkan
Ku bersumpah sampai mati hanyalah dirimu (hanyalah dirimu)

Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah

Atas restu Allah ku ingin milikimu
Ku berharap kau menjadi yang terakhir untukku
Restu Allah ku mencintai dirimu
Ku pinang kau dengan Bismillah


Ampuni aku YA ALLAH..

"Ya Allah, ampunilah aku terhadap dosa yang terdahulu dan terkemudian, yang tersembunyi dan nyata, begitu juga dosa yang ku buat berlebih-lebihan, dan segala dosa yang mana Engkau amat mengetahuinya daripadaku, Engkaulah permulaan dan Engkaulah penyudahan, tidak ada Tuhan selain daripada Engkau, wahai Tuhan yang membolak-balikkan sekalian hati, tetapkanlah hatiku atas (pegangan kepada) agama Engkau (Islam) dan atas menjunjungi titah-Mu. Maha Suci Engkau, sesungguhnya aku ini sebahagian daripada orang yang zalim."

Wednesday, September 7, 2011

Penghujung Cintaku

berakhir sudah pencarian cintaku
jiwa ini tak lagi sepi, hati ini tlah ada yang miliki
tiba diriku di penghujung mencari cinta
diri ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menikahimu, aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

tiba diriku di penghujung mencari cinta
hati ini tak lagi sepi, kini aku tak sendiri

aku akan menyayangimu, ku kan setia kepadamu (kepadamu)
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
wooo aku akan menikahimu, oh aku akan menjagamu
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu

nananana nananana nananana nananana
ku kan selalu di sisimu seumur hidupmu
seumur hidupmu [4x]

Monday, July 25, 2011

Pencarian

Di sisi teman-teman,
Kudapat hanya kelalaian,
Ku cari lagi,
Di hati seorang kekasih,
Kudapat hanya kekecewaan,
Dan ku terus mencari,
Dalam meniti hari,
Penuh kekosongan…
Oh, di mana lagi harus ku mencari,
Membawa sekeping hati,
Yang sarat kerinduan,
Rindu yang tiada haluan,
Aku keliru sendiri,
Apa yang kucari,
Apa yang kuperlukan
Aku masih tak bisa mengerti,
Yang pasti,
Kekosongan hati ini minta diisi..
Sejenak ku tersedar,
Aku mencari cinta agung,
Buat jiwaku yang merindukan,
Hakikat kebenaran,
Cahaya yang membelah kegelapan,
Melimpah cemerlang mengisi kekosongan.
Ku sedar,
Destinasi pencarianku di sini,
Ku mencari-Mu Tuhan,
Mengharap keredhaan,
Menagih kebahagiaan,
Dari sinar cahaya iman





Thursday, July 21, 2011

"Perigi Cari Timba??? "

Dalam hal yang melibatkan hubungan lelaki dan wanita, Islam cukup teliti dan sering dituduh sebagai ‘konservatif’ dari kacamata barat. Hakikatnya, Allah maha bijaksana dan amat mengetahui baik dan buruk untuk manusia di dunia dan akhirat.

183788 199177476776854 100000538094606 676572 1539644 n Berubah Kerana Lelaki

Justeru, jika dilihat dari apa yang telah meresapi hati saudari, bolehlah di katakan saudari sudah ‘jatuh hati’ kepada si pemuda tadi serta memasang niat baik untuk mempersuamikannya. Sebagai manusia biasa, ia sememangnya satu niat dan perasan yang sukar di tolak. Bagaimanapun, saudari perlulah mengawal semua batasan perhubungan dengan pemuda tadi bagi mendapat keredhaan Allah. Tindakan berikut perlulah saudari lakukan :-

1) Meluahkan hasrat secara berselindung tetapi boleh di fahami kepada pemuda tadi untuk membina “rumahtangga” bersama. Ia berdasarkan tindakan Khadijah yang menggunakan orang tengah, dan juga seorang wanita lain yang tanpa segan silu menyatakan hasratnya kepada baginda SAW. Imam Al-Bukhari di dalam sohihnya meletakkan satu bab bertajuk ” Wanita mendedahkan / menawarkan dirinya kepada lelaki Soleh” (Rujuk Kitab Nikah); juga terdapat satu riwayat bahawa Anas r.a berkata di sisi anak perempuannya :

muslim wedding hands Berubah Kerana Lelaki

Ertinya : “Telah datang seorang wanita kepada Rasulullah SAW lalu menawarkan dirinya (untuk menjadi isteri baginda) ; Berkatalah wanita itu : ” Adakah dikau punyai hajat kepadaku? ” ; maka anak perempuan Anas menyampuk : ” Alangkah kurangnya malu si wanita itu dan amat malunya perbuatannya ” ; maka Anas menjawab : ” Dia lebih baik darimu, ia berkehendakkan Nabi SAW lalu menawarkan dirinya kepada baginda SAW” ( Sohih Al-Bukhari, 7/17 ).

Imam Ibn Hajar menegaskan tiada catatnya wanita menawarkan dirinya untuk menjadi isteri kepada seorang lelaki ( Fath al-Bari, 9/175 ). Justeru, jangan terlalu terpengaruh kononnya orang wanita tidak boleh melamar si pemuda yang baik lagi warak. Teruskan hasrat dan jangan bertangguh dalam melakukan hal yang baik. Malah Khawlah bt Hakim adalah dari kalangan wanita yang menawarkan dirinya kepada Nabi SAW ( Sohih al-Bukhari, 7/15)


Wednesday, July 20, 2011

♥ Busana:Sekadar trend ataupun tuntutan syariat?? ♥

ustaz mohd afiz hassan



mahasiswi kolej teratai 1



pegawai CITU UiTM Shah Alam


video




terima kasih ustaz afiz coz terima undangan kami..terima kasih memberi ilmu kepada kami..


video

Kata Maaf


sorry..maaf..perkataan yang selalu digunakan apabila seseorang wat salah or terasa kesalahan yang dilakukan..yup memang tak dapat dinafikan maaf itu sangat mulia..orang yang memaafkan kesilapan orang len juga lebih baik.. "sedangkan nabi ampunkan umat.,.ni plak kita sbagai manusia" ayat yg slalu kita dgrkan.. tapi tak semua benda boleh dimaafkan dengan cuma kata maaf sahaja...perlulah ada perubahan sikap,,azam tak nak melakukannya lagi..n disertai dgn kata maaf..maaf perlulah ikhlas dari hati,, bukan hanya mainan ditepi bibir sahaja...




Solat Istikharah

Seseorang yang menghadapi sesuatu soal yang bersifat mudah, sedang ia sendiri masih ragu-ragu mana sebaiknya dilakukan, maka di sunatkan mengerjakan solat yang bukan termasuk wajib.

Solat itu boleh saja di waktu mengerjakan sunat Rawatib atau Tahiyatul-masjid dan boleh pula di waktu malam atau pun siang, sedang bacaan sehabis Al-Fatihah dapat dipilih sekehendaknya.

Niat Solat Istikharah

Sengaja aku mengerjakan sembahyang istikharah dua rakaat kerana Allah Ta'ala

Doa Solat Istikharah

"Ya Allah, saya memohonkan pilihan menurut pengetahuanMu dan memohonkan penetapan dengan kekuasaanMu juga saya memohonkan kurniaMu yang besar, sebab sesungguhnya Engkaulah yang Maha Mengetahui dan saya tidak mengetahui apa-apa. Engkau Maha Mengetahui segala yang ghaib.

Ya Allah, jikalau di dalam ilmuMu bahawa urusan saya ini........baik untukku dalam agamaku, kehidupanku serta akibat urusanku, maka takdirkanlah untukku dan mudahkanlah serta berikanlah berkah kepadaku di dalamnya. Sebaliknya jikala di dalam ilmumu bahawa urusan ini buruk untukku, dalam agamaku, kehidupan serta akibat urusanku, maka jauhkanlah hal itu daripadaku dan jauhkanlah aku daripadanya serta takdirkanlah untukku yang baik-baik saja dimana saja adanya, kemudian puaskanlah hatiku dengan takdirMu itu."

http://www.perjalanansuci.com/Doa/SolatIstikharah.htm

-----------

Rasulullah saw. pun telah mengajarkan doa istikharah (menurut hadits Bukhari, Ahmad, dll), yang isinya mengandung permohonan mengubah takdir-Nya:

“Ya Allah, sekiranya Engkau tahu bahwa urusan ini lebih baik untuk diriku, agamaku, dan kehidupanku, serta [lebih baik pula] akibatnya [di dunia dan akhirat], maka TAKDIRKANLAH dan mudahkanlah urusan ini bagiku, kemudian berkahilah aku dalam urusan ini.

Istikharah Cinta



Bersaksi cinta diatas cinta
Dalam alunan tasbih ku ini
Menerka hati yang tersembunyi
Berteman dimalam sunyi penuh do'a

Sebut nama Mu terukir merdu
Tertulis dalam sajadah cinta
Tetapkan pilihan sebagai teman
Kekal abadi hingga akhir zaman

Istikharah cinta memanggilku
Memohon petunjukmu
satu nama teman setia
Naluriku berkata

Dipenantian luahan rasa
Teguh satu pilihan
Pemenuh separuh nafasku
Dalam mahabbah rindu

diistikharah cinta..

Monday, March 7, 2011

Menanti Cinta


sejak lama aku berdiri
dalam sepinya rongga hati
tak satu pun burung
mampu menjawab
*courtesy of LirikLaguIndonesia.net
* hanya padaMu ku bertanya
lewat setiap sujudku ini
siapa kah nanti
cinta untukku

reff:
wahai penilai hati lihat batinku
nyaris bernanah karna luka tersayat
merana menantikan cinta dan kasih hidupku

rahasia itu hanya Kau yang tahu
namun aku tak mau jadi tuna cinta
tuntun hatiku dalam sabar menanti jodohku

Thursday, February 24, 2011

lama xmeng"update" blog ini...

salam suma...khabare? hihihi agak2nya..sape yg sllu ikut den nyo blog ni...msti udah buhsan..xda entry yg terbaru...den bz....sgt2..ngn assignment,.,,dgn kuiz test berlambak2...dgn program sn sni..ceh ngalah YB plak ak ni bz ek.,..herm,....dlm jgka ms ak xmeng update blog ni..

kesengalan ak smakin terserlah...ahah..seng2...
mcm2 kejadian yg blaku dlm hdupku.,..sakit..hepi...sedih...lumrah kehidupan aku bukan siapa siapa...byk ak nk kongsi kt kmu suma..kesengalan2 ak...

1) ak ponteng klas n xamek kuiz OR,... gler an ak..coz ak xstdy 1 hapa..gler an ak..(act ak letih,.,,n ak tdo xsdar2...kira cm ponteng le 2...isnin t ak leh amek kuiz...huuuh

2) KESENGALAN AK NI MMG SGT2 TERSERLAH...ak sllu sgt tggal kunci kat blik..n bla balik blik..ak xleh msuk..bongok tul an ak..hr ptma...ak tggu rumate..hmpr 2jam...ak duk le,.,merempat...kat luar blik..duk surau..dalah time 2..assgmnt kna hntr cpt..ak lak leh xsiap g...mntk extend hntr lmbt 1 hr..nsib bek blh...mlm 2..ak tdo kul3lbh..ak dpt msuk blik dlm kul8 kot.,..dgn xmndi n berpakaian bju kurung smpilah kul3pg br ak mndi..smata2 nak myiapkan assgmnt ak 2.. (nsib bek den peeoot time 2..)

3)ahah..ini still bkaitan dgn kunci...keesokan harinya...assgmnt forecasting 2..kna hntr b4 8.30 pg..ak xsiap print g,...ak suh kwn2 ak kjutkn...alhamdulillah ak bgun..ak print..siap binding lg...8.08 am...tepat ak hntr kat blik lecture miss nisa...gler time 2..ak belari2...bygkan ak dr teratai ke mwr pas2 nek tgga tonggek 2...pnt nak mati ak rs.,...huhuhuu :(
time ak hntr assgmnt 2..ak bw beg sndg tepi je...

AGAIN.....
ak xbw kunci...gler an ak..bla ak blik je...xda kunci...ms 2 klas ak pg xda..klas mula kul10.30... uhhuuh
ak pun duk mrempat g.....ak lak time 2 xda kredit.,..buku2 ak xamek ++ lg ak xmndi lg,,huhuuh kesengalan ak mmg sgt2..huuhuh menci tul..
time 2 terpaksalah ak memontengkan dri ak ...ak xpi klas regression...BGUS AN ak nih...

bygkan ak tggu rumAte ak dr kul8.30 pg...smpilah kul12...giler an...merempat.,..ak duklah surau...huhuhuuh :'(

PENGAJARANNYA IS...JANGAN SESEKALI CUAI...JANGAN SESEKALI LUPA BAWA KUNCI BILIK ANDA,....JIKA ANDA HENDAK SELAMAT...

"hAri TrAuMa"


[8/2/2011 4:08:22 PM] nurraudhazainal: ak sakit
[8/2/2011 4:08:24 PM] nurraudhazainal: pg
[8/2/2011 4:08:25 PM] nurraudhazainal: td
[8/2/2011 4:45:54 PM] nurraudhazainal: ko ni lim
[8/2/2011 4:46:01 PM] nurraudhazainal: ak nak cter ak sakit pe
[8/2/2011 4:46:02 PM] nurraudhazainal: huhuuh
[8/2/2011 4:46:05 PM] nurraudhazainal: ak mc rini
[8/2/2011 4:50:09 PM] Muhammad Halim Abd Majid: ooo...
[8/2/2011 4:50:14 PM] Muhammad Halim Abd Majid: cite la..
[8/2/2011 4:50:39 PM] nurraudhazainal: uuhhu
[8/2/2011 4:50:42 PM] nurraudhazainal: ak tdo kul1
[8/2/2011 4:50:46 PM] nurraudhazainal: wat assgmnt
[8/2/2011 4:51:02 PM] nurraudhazainal: pas2
[8/2/2011 4:51:08 PM] nurraudhazainal: kul2 lbh\ak tbgun\
[8/2/2011 4:51:20 PM] nurraudhazainal: ad smthg msuk tlga ak
[8/2/2011 4:51:20 PM] nurraudhazainal: ak pk
[8/2/2011 4:51:26 PM] nurraudhazainal: smut or nyamuk
[8/2/2011 4:51:32 PM] nurraudhazainal: rs sakit sgt
[8/2/2011 4:51:35 PM] nurraudhazainal: ak xleh thn
[8/2/2011 4:51:38 PM] nurraudhazainal: sakit gler
[8/2/2011 4:51:42 PM] nurraudhazainal: mronta 2 ak
[8/2/2011 4:51:46 PM] nurraudhazainal: mraung
[8/2/2011 4:51:50 PM] nurraudhazainal: mmg xleh thn lgsgh
[8/2/2011 4:51:59 PM] nurraudhazainal: bnda 2 mkin lama mkin dlm msuk
[8/2/2011 4:52:04 PM] nurraudhazainal: ak da mnanes
[8/2/2011 4:52:07 PM] nurraudhazainal: ak call kwn ak
[8/2/2011 4:52:11 PM] nurraudhazainal: (doktor)
[8/2/2011 4:52:14 PM] nurraudhazainal: bkl dktr
[8/2/2011 4:52:20 PM] nurraudhazainal: ank ckgu saleh anis
[8/2/2011 4:52:25 PM] nurraudhazainal: bdk uitm
[8/2/2011 4:52:28 PM] nurraudhazainal: kul3 da ms 2
[8/2/2011 4:52:31 PM] nurraudhazainal: die angkat
[8/2/2011 4:52:34 PM] nurraudhazainal: ak tya nk watpe
[8/2/2011 4:52:39 PM] nurraudhazainal: die kt klu da dlm
[8/2/2011 4:52:44 PM] nurraudhazainal: xleh watpe2
[8/2/2011 4:52:48 PM] nurraudhazainal: kna g cpt klinik
[8/2/2011 4:52:55 PM] nurraudhazainal: ak da gler2 nanes
[8/2/2011 4:53:01 PM] nurraudhazainal: die suh ak kjutkn rumate
[8/2/2011 4:53:02 PM] nurraudhazainal: ak
[8/2/2011 4:53:05 PM] Muhammad Halim Abd Majid: pastu2?
[8/2/2011 4:53:07 PM] nurraudhazainal: akl tkt nyusahkan
[8/2/2011 4:53:09 PM] nurraudhazainal: rumate ak
[8/2/2011 4:53:10 PM] nurraudhazainal: huhuhuhu
[8/2/2011 4:53:12 PM] nurraudhazainal: pas2
[8/2/2011 4:53:14 PM] nurraudhazainal: ak kjutkan r
[8/2/2011 4:53:17 PM] Muhammad Halim Abd Majid: memang pn
[8/2/2011 4:53:27 PM] nurraudhazainal: bnda 2 plak makin men kasar ngn ak
[8/2/2011 4:53:31 PM] Muhammad Halim Abd Majid: em.. dah nyusahkan..
[8/2/2011 4:53:32 PM] nurraudhazainal: dasat sgt lim
[8/2/2011 4:53:37 PM] nurraudhazainal: HANYA ALLAH JE TAHU
[8/2/2011 4:53:40 PM] nurraudhazainal: SAKITNYA
[8/2/2011 4:53:42 PM] Muhammad Halim Abd Majid: pastu2
[8/2/2011 4:53:42 PM] nurraudhazainal: uhhuhuhu
[8/2/2011 4:53:50 PM] nurraudhazainal: makin dlm
[8/2/2011 4:53:58 PM] nurraudhazainal: n kuat die gerak dlm telinga aku
[8/2/2011 4:54:02 PM] nurraudhazainal: bisa sgt
[8/2/2011 4:54:09 PM] Muhammad Halim Abd Majid: pastu..
[8/2/2011 4:54:10 PM] nurraudhazainal: ak rs mmg bkn nyamuk or semut
[8/2/2011 4:54:14 PM] nurraudhazainal: bygkan
[8/2/2011 4:54:23 PM] nurraudhazainal: \ak mcm mengelupuh sakit
[8/2/2011 4:54:29 PM] nurraudhazainal: ak kjut gak
[8/2/2011 4:54:31 PM] nurraudhazainal: pas2
[8/2/2011 4:54:36 PM] nurraudhazainal: 2 org rumate ak bgun
[8/2/2011 4:54:42 PM] nurraudhazainal: die suh g tnda
[8/2/2011 4:54:44 PM] nurraudhazainal: s\
[8/2/2011 4:54:53 PM] nurraudhazainal: g tndas msuk air dras2
[8/2/2011 4:55:00 PM] nurraudhazainal: tp still xda function
[8/2/2011 4:55:07 PM] nurraudhazainal: die mkin mngganas dlm tlnga ak
[8/2/2011 4:55:14 PM] nurraudhazainal: ak mlalak cm org gler++
[8/2/2011 4:55:19 PM] nurraudhazainal: mcm hieteria
[8/2/2011 4:55:24 PM] nurraudhazainal: histeria
[8/2/2011 4:55:28 PM] nurraudhazainal: mmg sakit sgt
[8/2/2011 4:55:30 PM] nurraudhazainal: uhhuhuhuh
[8/2/2011 4:55:38 PM] nurraudhazainal: kasihan rumate ak
[8/2/2011 4:55:39 PM] Muhammad Halim Abd Majid: trus pd point jela.. benda ape.. byk plak melencong nyer..
[8/2/2011 4:55:44 PM] nurraudhazainal: sabar le
[8/2/2011 4:55:50 PM] nurraudhazainal: biau ada feel skit
[8/2/2011 4:55:52 PM] nurraudhazainal: ko ni
[8/2/2011 4:56:02 PM] Muhammad Halim Abd Majid: pastu ak pandang kanan.. pandang kiri..
[8/2/2011 4:56:07 PM] Muhammad Halim Abd Majid: sume nk cite..
[8/2/2011 4:56:09 PM] Muhammad Halim Abd Majid: wkakaka
[8/2/2011 4:56:09 PM] nurraudhazainal: sbr le
[8/2/2011 4:56:13 PM] nurraudhazainal: xnk dgr da
[8/2/2011 4:56:16 PM] Muhammad Halim Abd Majid: xpenat ke taip byk?
[8/2/2011 4:56:18 PM] nurraudhazainal: ;(
[8/2/2011 4:56:23 PM] Muhammad Halim Abd Majid: ala2...
[8/2/2011 4:56:25 PM] nurraudhazainal: uhuhhuhu
[8/2/2011 4:56:26 PM] Muhammad Halim Abd Majid: cite2..
[8/2/2011 4:56:30 PM] nurraudhazainal: xpelah
[8/2/2011 4:56:32 PM] Muhammad Halim Abd Majid: nk dgr ni..
[8/2/2011 4:56:40 PM] Muhammad Halim Abd Majid: sian kat ko byk sgt plak naip nyer
[8/2/2011 4:56:53 PM] nurraudhazainal: xpelah
[8/2/2011 4:57:01 PM] nurraudhazainal: ak nk ko thu mcmne ak rs ms 2
[8/2/2011 4:57:03 PM] nurraudhazainal: uuhuhuhuh
[8/2/2011 4:57:06 PM] nurraudhazainal: biao
[8/2/2011 4:57:12 PM] nurraudhazainal: ko pn ada ksdarn
[8/2/2011 4:57:21 PM] nurraudhazainal: pas2
[8/2/2011 4:57:25 PM] nurraudhazainal: msuk blik
[8/2/2011 4:57:33 PM] nurraudhazainal: bnda 2 still aktif dlm tlga ak
[8/2/2011 4:57:37 PM] nurraudhazainal: xlmas2 die
[8/2/2011 4:57:42 PM] nurraudhazainal: ak smpi terduduk2
[8/2/2011 4:57:51 PM] nurraudhazainal: xyah ckp r hingus ak siap kuar g
[8/2/2011 4:57:54 PM] nurraudhazainal: dasat tul
[8/2/2011 4:57:59 PM] nurraudhazainal: sakit
[8/2/2011 4:58:02 PM] nurraudhazainal: huuhuhhu
[8/2/2011 4:58:02 PM] nurraudhazainal: pas2
[8/2/2011 4:58:09 PM] nurraudhazainal: cr ak nak krgkn skit
[8/2/2011 4:58:15 PM] nurraudhazainal: aku selawat
[8/2/2011 4:58:17 PM] Muhammad Halim Abd Majid: hahah
[8/2/2011 4:58:21 PM] nurraudhazainal: baca ayat kursi
[8/2/2011 4:58:26 PM] nurraudhazainal: br die xgrk2
[8/2/2011 4:58:30 PM] nurraudhazainal: byk2 kali ak
[8/2/2011 4:58:33 PM] nurraudhazainal: baca
[8/2/2011 4:58:37 PM] nurraudhazainal: klu ak benti
[8/2/2011 4:58:42 PM] nurraudhazainal: die aktif balik
[8/2/2011 4:58:46 PM] nurraudhazainal: uhhuh
[8/2/2011 4:58:51 PM] nurraudhazainal: ak mcm nk mati je
[8/2/2011 4:58:52 PM] nurraudhazainal: thn sakit
[8/2/2011 4:59:04 PM] nurraudhazainal: kwn ak tkt bw nek moto ak mengeliat sakit
[8/2/2011 4:59:06 PM] nurraudhazainal: huhuuh
[8/2/2011 4:59:07 PM] nurraudhazainal: pasa2
[8/2/2011 4:59:10 PM] nurraudhazainal: ak g gak
[8/2/2011 4:59:12 PM] nurraudhazainal: thn
[8/2/2011 4:59:16 PM] nurraudhazainal: n nselawat byk2
[8/2/2011 4:59:18 PM] nurraudhazainal: nek mto
[8/2/2011 4:59:26 PM] nurraudhazainal: dlm 3lbh g klinik
[8/2/2011 4:59:27 PM] nurraudhazainal: uhhuhu
[8/2/2011 4:59:38 PM] nurraudhazainal: rumate ak bw
[8/2/2011 4:59:42 PM] nurraudhazainal: kasiohan die
[8/2/2011 4:59:43 PM] Muhammad Halim Abd Majid: ye2
[8/2/2011 4:59:46 PM] nurraudhazainal: pas2
[8/2/2011 4:59:53 PM] nurraudhazainal: nsib bek ad klinik
[8/2/2011 4:59:53 PM] Muhammad Halim Abd Majid: tau.. bile dh sampai doc ckp ape?
[8/2/2011 4:59:55 PM] nurraudhazainal: 24jam
[8/2/2011 4:59:57 PM] nurraudhazainal: kat sek2
[8/2/2011 5:00:00 PM] nurraudhazainal: klini9k anis
[8/2/2011 5:00:06 PM] nurraudhazainal: bla smpi
[8/2/2011 5:00:10 PM] nurraudhazainal: dktr check
[8/2/2011 5:00:14 PM] nurraudhazainal: die kata dalam ni
[8/2/2011 5:00:18 PM] nurraudhazainal: kna bw g hsp[tal
[8/2/2011 5:00:23 PM] nurraudhazainal: hospital
[8/2/2011 5:00:25 PM] nurraudhazainal: uhhuhuuhuh
[8/2/2011 5:00:28 PM] Muhammad Halim Abd Majid: pastu
[8/2/2011 5:00:29 PM] nurraudhazainal: sedih gler ak
[8/2/2011 5:00:41 PM] nurraudhazainal: brapa kali ak mengelupuh kt dlm blik dktr 2
[8/2/2011 5:00:45 PM] Muhammad Halim Abd Majid: dia xde skruw driver panjang ko..
[8/2/2011 5:00:47 PM] nurraudhazainal: pas2
[8/2/2011 5:00:56 PM] Muhammad Halim Abd Majid: pas2
[8/2/2011 5:00:58 PM] nurraudhazainal: dktr try
[8/2/2011 5:01:06 PM] nurraudhazainal: amek mcm pistol besi
[8/2/2011 5:01:12 PM] nurraudhazainal: dlm 2 ada air
[8/2/2011 5:01:14 PM] nurraudhazainal: tknn kuat
[8/2/2011 5:01:20 PM] nurraudhazainal: die xbg ak gerak lgsg2
[8/2/2011 5:01:22 PM] nurraudhazainal: uhhu
[8/2/2011 5:01:23 PM] Muhammad Halim Abd Majid: oo.. dia tembak benda dlm tline tu eh?
[8/2/2011 5:01:30 PM] nurraudhazainal: die tmbk dlm tlinga ak
[8/2/2011 5:01:32 PM] nurraudhazainal: skali
[8/2/2011 5:01:35 PM] nurraudhazainal: xmatio g
[8/2/2011 5:01:39 PM] nurraudhazainal: kali ke3
[8/2/2011 5:01:46 PM] nurraudhazainal: baru bnda benti
[8/2/2011 5:01:49 PM] nurraudhazainal: aktif gler
[8/2/2011 5:01:52 PM] nurraudhazainal: uhhhu
[8/2/2011 5:01:57 PM] nurraudhazainal: aah
[8/2/2011 5:02:00 PM] Muhammad Halim Abd Majid: pastu upe nyer lebah
[8/2/2011 5:02:00 PM] nurraudhazainal: tembak
[8/2/2011 5:02:02 PM] nurraudhazainal: pas2
[8/2/2011 5:02:06 PM] nurraudhazainal: bkn ah
[8/2/2011 5:02:09 PM] nurraudhazainal: bongok
[8/2/2011 5:02:12 PM] Muhammad Halim Abd Majid: siput..
[8/2/2011 5:02:15 PM] nurraudhazainal: bdoh
[8/2/2011 5:02:21 PM] Muhammad Halim Abd Majid: uh?
[8/2/2011 5:02:23 PM] nurraudhazainal: sabau le
[8/2/2011 5:02:27 PM] nurraudhazainal: xhabis g
[8/2/2011 5:02:28 PM] Muhammad Halim Abd Majid: xkan biawak besar sgt tu..
[8/2/2011 5:02:29 PM] nurraudhazainal: uhhuhu
[8/2/2011 5:02:38 PM] nurraudhazainal: ak serius ni dol
[8/2/2011 5:02:39 PM] Muhammad Halim Abd Majid: ok2.. smbung
[8/2/2011 5:02:44 PM] nurraudhazainal: pas2
[8/2/2011 5:02:52 PM] nurraudhazainal: die korek tlnga ak
[8/2/2011 5:02:58 PM] nurraudhazainal: pkai gunting yg tajam
[8/2/2011 5:03:05 PM] nurraudhazainal: die nak kuarkan bnda 2
[8/2/2011 5:03:07 PM] nurraudhazainal: mula2
[8/2/2011 5:03:10 PM] nurraudhazainal: die kuarkan
[8/2/2011 5:03:19 PM] nurraudhazainal: cebisan dging
[8/2/2011 5:03:22 PM] nurraudhazainal: darah kot
[8/2/2011 5:03:24 PM] nurraudhazainal: uhhuuh
[8/2/2011 5:03:27 PM] nurraudhazainal: dl;m tlga ak
[8/2/2011 5:03:30 PM] nurraudhazainal: uhhuuh
[8/2/2011 5:03:40 PM] Muhammad Halim Abd Majid: ade ape dlm tu wa cicak kokek ke? mhl tu..
[8/2/2011 5:03:47 PM] Muhammad Halim Abd Majid: hehehe
[8/2/2011 5:03:52 PM] nurraudhazainal: bdushhhh
[8/2/2011 5:03:54 PM] Muhammad Halim Abd Majid: ape dia oda...
[8/2/2011 5:03:56 PM] nurraudhazainal: !!!!
pas2
[8/2/2011 5:03:58 PM] nurraudhazainal: kuar r
[8/2/2011 5:04:03 PM] nurraudhazainal: kumbang
[8/2/2011 5:04:06 PM] nurraudhazainal: mcm lipas
[8/2/2011 5:04:10 PM] nurraudhazainal: tp bkn lipas
[8/2/2011 5:04:12 PM] Muhammad Halim Abd Majid: la.. ladybird ke?
[8/2/2011 5:04:16 PM] nurraudhazainal: sparuh bdn lipas
[8/2/2011 5:04:19 PM] Muhammad Halim Abd Majid: cantik tu
[8/2/2011 5:04:21 PM] nurraudhazainal: bsar gler do
[8/2/2011 5:04:24 PM] nurraudhazainal: bodoh
[8/2/2011 5:04:27 PM] nurraudhazainal: bongok
[8/2/2011 5:04:27 PM] Muhammad Halim Abd Majid: yeke?
[8/2/2011 5:04:27 PM] nurraudhazainal: sengal
[8/2/2011 5:04:31 PM] nurraudhazainal: aah
[8/2/2011 5:04:34 PM] nurraudhazainal: bsar gak ah
[8/2/2011 5:04:37 PM] Muhammad Halim Abd Majid: besar duit siling sposen?
[8/2/2011 5:04:42 PM] nurraudhazainal: ptutle smpi ak mengelupuh
[8/2/2011 5:04:48 PM] nurraudhazainal: adalah gak
[8/2/2011 5:04:50 PM] nurraudhazainal: jap g
[8/2/2011 5:04:56 PM] nurraudhazainal: ak tagged gmbr ko ek
[8/2/2011 5:04:58 PM] Muhammad Halim Abd Majid: ui..
[8/2/2011 5:05:02 PM] nurraudhazainal: huhuhu
[8/2/2011 5:05:04 PM] nurraudhazainal: sakit
[8/2/2011 5:05:09 PM] Muhammad Halim Abd Majid: mcm tu lubang tling ko mesti besau..
[8/2/2011 5:05:11 PM] nurraudhazainal: PENGAJARANNYA
[8/2/2011 5:05:18 PM] nurraudhazainal: AKU SGT2 BERSYUKUR
[8/2/2011 5:05:19 PM] Muhammad Halim Abd Majid: sbb tu kumbang besau bleh masuk
[8/2/2011 5:05:23 PM] nurraudhazainal: BNDA 2 DA KUAR
[8/2/2011 5:05:31 PM] nurraudhazainal: BARU AKU TAHU AZABNYA SAKIT
[8/2/2011 5:05:38 PM] nurraudhazainal: YA ALLAH AKU BERSYUKUR SGT2 LIM
[8/2/2011 5:05:42 PM] nurraudhazainal: ALLAHUAKBAR
[8/2/2011 5:05:53 PM] nurraudhazainal: HANYA ALLAH JE YG TAHU PERASAAN AKU TIME 2
[8/2/2011 5:05:56 PM] nurraudhazainal: UHHUH
[8/2/2011 5:06:06 PM] nurraudhazainal: KLU SAKIT 2 LEH BIUS
[8/2/2011 5:06:06 PM] nurraudhazainal: AK NK JE BIUS
[8/2/2011 5:06:17 PM] nurraudhazainal: MS DKTR MSUKKN PISTOL 2
[8/2/2011 5:06:18 PM] nurraudhazainal: SAKIT
[8/2/2011 5:06:20 PM] nurraudhazainal: SGT2
[8/2/2011 5:06:23 PM] nurraudhazainal: AK TAHAN JE
[8/2/2011 5:06:27 PM] nurraudhazainal: SELAWAT BYK2
[8/2/2011 5:06:31 PM] nurraudhazainal: MASA 2 AK BTUL2
[8/2/2011 5:06:39 PM] nurraudhazainal: BERHARAP AGR AK DISELAMATKN
[8/2/2011 5:06:40 PM] nurraudhazainal: BKN PE
[8/2/2011 5:06:46 PM] nurraudhazainal: KLU NK G HOSPITAL
[8/2/2011 5:06:47 PM] nurraudhazainal: JAUH
[8/2/2011 5:06:51 PM] nurraudhazainal: KLANG JE YG ADA
[8/2/2011 5:06:53 PM] nurraudhazainal: UHHUUHH
[8/2/2011 5:07:06 PM] nurraudhazainal: DALH KWN AK 2 BW MOTO JE
[8/2/2011 5:07:13 PM] nurraudhazainal: AK PLAK XSGGUP NK THN SAKIT LGF
[8/2/2011 5:07:15 PM] nurraudhazainal: LG
[8/2/2011 5:07:30 PM] nurraudhazainal: TB2 AK TRINGAT CTER YG GAJAH MATI KERANA SEMUT
nurraudhazainal: UHHUHU\
Muhammad Halim Abd Majid: hahaha
nurraudhazainal: tgk wlupn bnda 2 kcik
nurraudhazainal: tp die blkh mybbkn kmatian
Muhammad Halim Abd Majid: ok la tu.. tp ko xde la bsr thp gajah.. thp doremon pn xsmpai lg,..
nurraudhazainal: aku bersyukur sgt2
nurraudhazainal: bru ak hargai org yg sehat
nurraudhazainal: bongok smpt g ko ek
nurraudhazainal: \sengal
nurraudhazainal: seng2

Tuesday, February 15, 2011

ahah..chat bsama abg limin ..hahah

Today
oi


yo


wo


haha
tdo laa sok g berarak lak

suma ko sk
like
ahahhaha

like


zola le
die nk g berarak

haha
ye kew
bgus laa 2

ko knl die ke?
cmne?

knl laa


cmne?


ntah laa lupa lak ak
tp knl laa

hahahah
ooooo

ak tgur jer orng


bgus r limin
abg limin
ahhaahahahah

muahahaha
nape x tdo lagi nih

assgmnt
watkn leh?

bleh
meh sini
forecast eh

eeh pandainye
cmne abg limin thu ni?
uhhuhh'
terharu

alahai
dak2 stat
x leh lari ngn forecast nyerr 2

uhhuh
abg limin
tlglh
wat an
huhh

meh sini
biar abe limim wat
haahaa

huhuuhuhu
abe ni

salam maulidur rasul
:):)

abg limin!!!!!
nak tya
skit
nk mntk tlg

yo
nk mintak tlng apa?
nk tnya ape?
:)'

cs bpe?


cs 222
nape yea?

sbb pe ko plh dok umh sewa?
jmt wet?
dkt ngn fak?
or nk bdkri?

sbb dok umah sewa
sbb x nk terikat ngn guard uitm

berdkari?

sbb limin nyer program tiap2 ari blik tgh mlm
pgi pon ada

owh

so x nk mengelakan dari kene saman
or pape
dok laa luar
.
lbh bdikari?
to be independent lah?

lebih kurang laa


ok
prefer duk sorang dlm blik ke?
yes no

no


how mny pple r there in ur house?
1-3
4-6
7-9

7-9

does living wth more people in a room mke u feel more cmfrtable?
yes
no
yes


gn transport pe?
bus?
moto?
kete?

kete


dr umh ke fak
brpa jauh?

5 minutes


krg dr 200m


krng laa


duk luar lbh pnt dr duk dlm
?
yes no
yes


smber incme kt univ?
biasiawa?
pnjmn?
parents?
part time
biasiswa


dpt bape?
1sem?
krg dr2000
2001-3000
3001-5000
more thn 5000

20001-30000

brp byk wet gn utk byr sewa?
1sem

1000

duk umh sewa byk cost dr duk kolej?
yes no?

yes laa

ihihhi
k abg
kaseh
ahahahha
kaseh byk2

adehhh
nk wat surveyy uper nyerr

ahhaah
ihhihiih
questionnaire
bel
sok kna hntr
xmpt nk distribute
uhhuhu
byk assmnt
gnkn fb je
ahhahaha
:P
hehhe
ok2
bgus gak 2
suke2
abg
nisa tya
nape sllu tkr pic profile?

nih salah 1 soklan survey kew?
:p

ahhaha
agaklah
continue2


19:24
sbb
sy rasa buhsan
x der keje
hahaha

hahahah
samalah
sypun buhsan gak
jom g jalan2

jom
hahah

pizza


kamu 2 bnyak keje


abg blnja
nsi kndarpn ckup

ermmm i lebih preferred nasi kandar
korang laa blnja i
ape laa
hahaha

ala
ahhaha
abg la blnja adik
mn ada adik blnja abg

adik laa kne blnjer abg
mane leh abg blnjer adik

pe plak
:(
:P
eh,,eh
dh ngOrib laa u
g smyng2
la
aah
imamkan
g laa masjid
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...