" Terima Kasih Kerana Follow Aku Bukan Siapa"

Monday, December 20, 2010

Berisik & Merisik


Ohhhh tidak malunye aku....

hahahhah :p

padan muke ak...xbace btui2...

baru kjp neh bekas ank murid aku chatlah ak kat fb..

cikguuuu
ye sy
:D
heheh klu bosan2 tgklh blog sy

ckp ckit leh

blh2
npe?

da berisik ek
huhuhuh

hah??
berisik?
sape kata?

tgk gmba
huhuhu

mana?

gmba org kawen
yg cikgu dok dekat pelamin 2
huhu
hahaha
awkni..xdalh
p umh kje kwin je kot xda kaitan ngn risik2 ni...
tkjut sy
12:38
bkn
mksd sy cikgu da ber isi
bkn da de org dtg mrisik
huhu
awk ni
hhahaha
berisik
mcm merisik
ah tidak malu sy
sy bkn berisi je syuib
sy da gmuk da
hahhahah :P
awk prnjt ke syuib?
hehhehe

(xsangka die usha aknye pic dlm fb) hahaha :p
i2lah kesudahannye...pas2 ank murid aku 2 xbls2pn chat aku..peh dasat tol

owh tidak malunye aku.....hahhahhahaah...

ahah untuk pengetahuan kwn2 ku syg...badan ku mmg da berisi sgt2...bkn berisi lg..gemuk da pn aku ni..hhahaha...

tp bg ak..xpelahkan..asal ak.sehat..

Aku da nek muak n bosan da org kata pasai kenaikan badan aku yg mndadak ni.tensen gak mula2 2..BUKAN AKU NAK GEMUK LAH NGEEKK..heheh tapi skrg ni ak lbh suka bila aku sayang n hargai dri aku..xkesahlah org nak kata apa2 kat aku..mulai skrg aku akn pekakkn telinga...tapi aku xmalu..uhhuhhuh...

berat badan aku

MASA KAT MATRIK BRT BADAN STANDARD AKU = 55,56, 57 KG...
MASA MULA2 MASUK UiTM(MASA MEDICAL CHECKUP)= 60 KG
SEKARANG NEH...BAYANGKAN..IMAGINE BERAT BADAN AKU DA = 68 KG

Aku rasa da macam beruang panda yang tengah gigit2 Tebu...hahahah

dasatkan ak ni???hhhuuh da xcomey dlo2...hahhaah

org2,,saudara2 suma ckp:

"Odah!! Jaga skit badan 2..ko ni lum kawin lg..t xda orang nak t.." makuda aku ckp
"Raudha ayah tgk ko ni makin rampinglah"..pehhh ni lagi terbaek dari ayahku
"Kakoda aku tgk ko ni mcm da mengandung 3bln da" kjam gler dari kwn bekku syafiq

aku ni dkra dlm adk brdk paling bsarlh..dalh plg xcntik..akk2 aku suma 2 da ada ank 3 4 org...maintain je bdn comey je,,mcm lum kwin..awet muda..cantik lak 2..
xpelah..kan..msg2 ada kelebihan n kekurangan sendri...
aku terima seadanya kelemahan dri aku neh..

"DAN KADANG2 KELEMAHAN KITA I2 AKN JADI KEKUATAN UNTUK KITA"

kesimpulan serta rumusan yang dapat aku peroleh dari mulut2 "org" ialah

* aku kna hargai dri aku...
* yup kshtn 2 lbh pntg dr kcntikan..
* sabar jelah raudha ek..
* klu aku nk cr lelaki or bkl suami akupn..ak nak die trima ak apa ada nye aku..


skrg ni ak nga cuba utk krg2kn selera makan ak..heheh
HOPE AKU LEH BERJAYA HENDAKNYA!!!

yang selalu kutuk2 aku 2...TUNGGU.....t ak da kurus...da cantik baru terbeliak mata hang pa suma..

Hehehehehe...kawanku..sahabatku...

aku nak luah dcni skitkan...

klu kamu shbt yg baik..kekasih hati yg baik...adk..abg ..kakak yg baik..

TERIMALAH insan ini...seada2nya dia... "AKU BUKAN SIAPA-SIAPA"

tibe2 aku trgt iklan sabun bju:

Pakaian yang kotor boleh dicuci, hati yang suci sukar dicari

tapi aku ubah skit ek...

Badan yang gemuk boleh dikuruskan, hati yang suci sukar dicari...ahah
~ baru kena~
(PERASANTAN BTUI AKU NEH)....



aku xpinta untuk jadi gemuk...
ahhaha (padahal ko mkn bagai nak rak)!!!

p/s: ~ ~ * Gemuk itu comey * ~~
(perasan btui aku ni) hhahahha

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...