" Terima Kasih Kerana Follow Aku Bukan Siapa"

Monday, December 20, 2010

Aku Bukan Siapa- Siapa


ermmm....hari ini..perjalanan hdupku seperti biasa,,,smakin mmbosankan..
smakin kesepian dan ketandusan kaseh sayang( gedik benar ak neh)...semakin kesedihan..aku cuba lupakan..suma2 2....

ak nk cte nape ak rasa ak nak tulis (tulis ke)hahah taip2..ok2..taip entry ni coz..
bertitik tolak nye tajuk diatas..

"Aku Bukan Siapa-Siapa"

* aku hanya insan biasa..aku xsempurna..

* aku jua manusia yang selalu terlupa menghargai apa yang aku ada

* aku jua punya dosa dan sejarah silam (fuh mcm kes bunuh org lak..hahaha)

* aku ni masih lg mcari2 identiti driku sndri...

* aku sedih bila kehilangan seseorang yang sgt aku sayang,,, pe nak wat... terlajak perahu boleh undur,,terlajak kata...da xleh nk reverse da,,,hahah...

* aku pasrah dan redha pe2 yang berlaku dalam hdup aku ni..ak trima jelah baik or buruk..

* aku yakin setiap yang berlaku ada hikmahnya yang akan mgajar kita ttg hdup..

hah 2 jelah aku mampu bg ayat2 skit..ahhaah....



ikhlas dariku

aku bukan siapa-siapa
aku hanya Nur Raudha Hj Zainal






No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...