" Terima Kasih Kerana Follow Aku Bukan Siapa"

Saturday, January 15, 2011

Aku Ada KEKASIH BARU.....

Ahah...according to my status dalam muke buku...

akhirnya....segala dugaan telah ditempuhi..esk sy bakal mnemui "kekasih baru" saya..hopefully still ada pluang..hopefully sy still "berjodoh" dgnnya

ahah....ak rs cm nk terloncat2 kegembiraan je..nk je jerit kuat2 utk eksperesikn kgmbiraan ak..tp xleh2..ak kna jga keayuan ak...jth saham..hahahah sengal..dok eh...ayt diats membikin hatiku smakin2 berbunga2 utk bjumpa si die ksygku....buah hati baru ku...seriously..ak benar2 jatuh cinta dgn die..

hehehehe
tba2 akal serta hatiku yg nakal (tapi skit je) xleh lbh2..hahaha
dtg idea nk mgenakan senior kesayangan ku...ahah...bkn pe...asik die je kenakn org...die xpn plak terkenakn..so pa kata ak nk knakan dia..bia dia rasa...ajinomoto serta garam gula apabila dikenakan..ahahahahahha :p
saksikan perbualan dibawah ini...



uhhuhu
abg esk oda nk jmpa kekasih baru oda..hhuhh akhirnya..mcm2 dugaan

huhuhu
owh
sape?

if dah sedia nk bagi komitmen


ok x?


baik elok2


oda mmg da sedia bg komitmen


jgn buat main2
so
make it serius
if ade halangan

ok


tu dugaan


oda mmg xmen2
jth cinta sgt2
cnta pndg ptama

ADEH
NI NK KNE NIH!!
ENCIK ACER!

ahhahahha
:p
oda da btui2 jth cinta neh

adoi
ni bikin naik darah nih


hehhehe


ingat ape benda la
huhuhu


abg da terkena
ngeeee
ngeeee

hahaha
xpe3


lawak2
lawak2
neh leh masuk blog neh
neh leh masuk blog neh


hahaha
berani la


ala
xpelah
xpelah
xda org bacepn

haha


koleksi2 kesengalan oda je
blh ye
minta izin ni

ok3
bole3

syg abg!!!!!


hhahaha


suke die ek



SERIOUSLY....AKU BENAR2 JATUH DGN KAMU SYG....SGT2...HOPE KITA STILL ADA JODOH....SAYA CINTA KAMU..SERIOUS...
LUV U TOO MUCH!!!!! ENCHIK ACER SAYA

abg kerul....ahah..akhirnya kamu terkena oleh saya...ahahhahah...pe2pn u r the best...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...